Reklamacje
Reklamację związaną z umową ubezpieczenia, można złożyć:
-
pisemnie na adres: AWP P&C S.A. Oddział w Polsce, ul. Konstruktorska 12, 02-673 Warszawa,
-
elektronicznie na adres: reklamacje@mondial-assistance.pl,
-
telefonicznie na numer telefonu: 22 522 26 40 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00),
-
osobiście do protokołu w siedzibie Ubezpieczyciela.
Schemat obsługi reklamacji:
Informacje dotyczące pozasądowego rozsztrzygania sporów konsumenckich dla AWP P&C S.A. Oddział w Polsce:
Rzecznik Finansowy jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiazywaniu sporów konsumenckich.
Więcej informacji na: www.rf.gov.pl
Informacje dotyczące pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich dla AWP Polska Sp. z o.o.:
Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej w Warszawie jest podmiotem uprawnionym do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiazywaniu sporów konsumenckich.
Więcej informacji na www.wiih.org.pl
W przypadku sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z umów zawieranych za pośrednictwem strony internetowej lub innych środków elektronicznych pomiędzy AWP P&C S.A. Oddział w Polsce a konsumentami, istnieje możliwość wykorzystania internetowego systemu rozstrzygania sporów - platformy ODR. W tym celu konsument powinien wypełnić elektroniczny formularz skargi dostępny pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.